Nur Jannah In The House

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Nur Jannah In The House / Hura hara kalau Nur Jannah tak tidur kat bilik ofis saya. Sama naik nak taip latop juga. Kalau dia tidur saya cepat-cepat la buat keje apa yang patut. Bila kakak baik sekolah tolong jaga adik kat ofis baru la saya ok skit....


Bila dalam kereta lagi huru-hara. Dia asyik nak pergi depan. Jenuh tahan saya....


Last-last apa yang ada dalam kereta tu, bagi je la suruh dia diam. Mainan ke apa dia dh tak nak. Mesti dah boring.... Kali ni ada roti, roti la jadi mangsa.... huhu


Pastu buat muka seposen, harus la saya geram tak jadi nak marah....


Buat lak aksi manja terus saya geram nak gigit walaupun kurus jer anak saya ni....


Allhamdulillah.... maafkan saya sekiranya perkongsian anak ini tak sepatutnya.


1 comment:

  1. Ahahahaha..comel je gelagat naik kereta tu. Meh sini nak sayang pipi sikit :*

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.