RenoSkin Medic Serum Merawat Eczemar Kulit Sensitif

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



RenoSkin Medic Serum Merawat Eczemar Kulit Sensitif / Membesarkan anak dengan kulit sensitif memerlukan kesabaran. Dek ubatan yang pelbagai di pusat perubatan antaranya ada juga yang mengandungi streoid dan sebagainya. Oleh itu, RenoSkin Medic Serum dirumuskan dengan bahan organik bagi merawat masalah eczemar dan pelbagai masalah kulit sensitif serta keradangan. 



Apa itu RenoSkin?
RenoSkin Medic Serum ni merupakan produk generasi terkini hasil daripada penyelidikan saintifik khas untuk merawat eczemar serta masalah kulit sensitif. Penghasilannya dengan menggunakan komponen campuran herba semulajadi bersama bahan aktif esktrak Vitamin E dan A. Dengan gabungan ini, ia menambah keberkesanan sehingga 70-80 kali ganda berbanding vitamin sintetik. Selain itu ia juga kaya dengan pelembab semulajadi.

Medic Serum ini juga dicipta khas untuk pengguna yang ingin bertukar daripada produk yang berasaskan bahan kimia kepada bahan semulajadi. Ia sesuai untuk bayi sehinggalah golongan dewasa. 

Produk ini juga didaftarkan di bawah kilang bertaraf GMP (Good Manufacturing Practice) dengan nombor pendaftaran KKM NOT 161106450K. 


Kegunaan RenoSkin Medic Serum
Ia dugunakan untuk merawat:
  • Eczemar dan psoriasis
  • melembabkan kulit
  • merawat dan mencegah ruam lampin
  • merawat jangkitan kulat dan bakteria
  • luka melecur
  • menyuburkan rambut
  • menghilangkan regangan kulit
  • memudarkan pigmentasi
  • memudarkan parut
  • gatal-gatal, merah dan alahan kulit


Kandungan RenoSkin Medic Serum
Apa yang menarik kandungan dan ramuannya terdiri daripada ramuan semulajadi terpilih

Ekstrak Buah Zaitun
  • Burfungsi sebagai merawat dan membuang sel kulit mati
  • menghilangkan tanda-tanda penuaan kulit kerana kaya dengan anti oksidan
  • mengatasi measalah kulit berminyak kerana ia mengawal aktiviti kelenjar sebum


Herba Rosemary
  • berfungsi sebagai melindungi kulit dari radikal bebas dan cahaya matahari
  • meremajakan kulit dengan penggantian sel-sel rosak
  • aroma terapi yang menenangkan minda pengguna


Ekstrak Kelapa Asli
  • mempercepatkan proses membaik pulih kulit rosak
  • membantu masalah kelemumur dan kulit kering


Agen Pelembab Semulajadi
  • ketahanan kelembapan sehingga 6 jam lamanya untuk satu sapuan mengelakkan kulit gatal-gatal dan kering menggelupas


Anti-Radang
  • membantu mengurangkan gejala kulit kemerahan dan bengkak secara semulajadi


Anti-Bakteria dan Anti-Kulat
  • membantu menyekat pertumbuhan aktiviti bakteria dan kulat secara semulajadi
  • hasilnya kulit akan bebas kuman.
  • Kulit bersih adalah kunci yang sihat.


Cara Penggunaan
Untuk menggunakan RenoSkin Medic Serum ini, anda perlulah melakukan ujikaji alerjik terlebih dahulu dengan:

Sapukan serum secara nipis di pelipat lengan untuk semalaman. Sekiranya terdapat gatal dan kemerahan, kemungkinan anda alergik terhadap kandungan herba dan hendaklah hentikan penggunaan.

Namun, jika tidak merah dan gatal, bolehlah meneruskan penggunaanya. Sapukan secara nipis pada bahagian bermasalah dua kali sehari selepas mandi.

Tambahan:
Bagi anda yang menggunakan sapuan berkimia sebelum ini, semakin merah atau gatal adalah perkara biasa. Cuba sapu nipis secara berkala untuk mendidik kulit secara perlahan lahan sehingga serasi dengan herba.

Walaupun anda sudah mendapat kesan yang diinginkan, anda boleh menggunakannya seperti losyen kulit supaya kulit sentiasa sihat dan bebas daripada jangkitan kuman. 

Serum ini selamat untuk digunakan dalam jangka masa panjang kerana ia diperbuat daripada bahan yang selamat dan semulajadi.

Kaedah Penyimpanan
Simpan di suhu bilik. 

Perhatian
Jauhkan dari kanak-kanak
Produk ini untuk kegunaan luaran sahaja 
Elakkan campur dengan produk sapuan yang lain untuk kesan yang memberangsangkan 
Ini adalah persediaan herba. Jika gejala berlarutan, sila dapatkan nasihat doktor perubatan

Testimoni
Allhamdulillah, sudah seminggu saya menggunakan RenoSkin Medic Serum ini untuk masalah parut selulit selepas bersalin. Bagi saya yang sudah mempunyai anak tiga ini, masalah parut semakin menebal, yang mana bila mana saya mengandung anak ketiga baby Nur Jannah pun dah hampir setahun, saya mengalami masalahan alahan kegatalan yang teruk di bahagian perut dan badan saya. Ubat yang doktor bagi sukar mengatasi masalah tersebut, membuatkan saya tergaru-garu sehingga meninggalkan parut yang banyak. Kini setelah mencuba dan menggunakan RenoSkin ini saya berpuas hati kerana menampakkan hasilnya. Dan kini saya meneruskan penggunaannya......

Antara testimoni oleh pengguna-pengguna RenoSkin Medic Serum yang lain, allhamdulillah masalah kulit yang mereka hadapi juga berjaya dikurangkan. Antaranya:

Masalah Jerawat dan Jeragat



Masalah Eczemar Pada Bayi


Melecur akibat terkena api


Bagaimana untuk mendapatkannya? Boleh melayari:





5 comments:

  1. Usaha merawat dengan RenoSkin Medic Serum..tengok banyak manfaatnya kak Sheila..bagus ni..

    ReplyDelete
  2. oo selulit blh gak eyh.
    ok nak try jugak la.
    hr tu try kat amzar je

    ReplyDelete
  3. wow...menarik sungguh .

    sangat untuk digunakan oleh mereka yang mempunyai kulit sensitif

    ReplyDelete
  4. Jadikan ia losyen pun ok jugak ni kan kak. Tiadalah kering sangat kulit ni

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.