Glow Gelenggang Produk Ajaib Mengatasi Masalah Kegatalan Kulit

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Glow Gelenggang Mengatasi Masalah Kegatalan Kulit / Allhamdulillah.... Satu produk yang sangat menarik saya nak kenalkan ni, iaitu glow gelanggang. Betapa jakunnya saya bila tak pernak dengar perkataan gelenggang! Apa kah itu gelenggang? Rupanya gelenggang ni pokok. Mula la saya terus menekan-nekan papan kekunci mencar pokok itu. Ya Allah! terkesima. Hebatnya ciptaan Ilahi, segala apa yang diciptaNya pasti ada hikmah yang tersurat mahu pun tersirat. 

Penyakit
Maka, dengan bijaksanaan yang dialirkanNya kepada hamba yang dikasihiNya, terjadilah produk GLOW GELENGGANG ini. Banyak sangat khasiatnya terutama bagi penyakit kegatalan kulit! Antara penyakit kegatalan kulit ini adalah seperti kurap, ekzema, psoriasis, panau, kayap, badang, bisul, kudis buta, kurap susu bayi, kutu air. Malah, jika anda yang ada resdung juga boleh menggunakan produk GLOW GELENGGANG ini. 


Dah ternyata, GLOW GELENGGANG dihasilkan daripada ramuan semulajadi dari daun gelenggang, makan anda tidak perlu ragu-ragu untuk menggunakannya. Ini adalah kerana GLOW GELENGGANG adalah hasil seratus-peratus daripada bahan-bahan semulajadi ciptaaNya. GLOW GELENGGANG ini menggunakan enam ramuan yang bermutu juga semualajadi iaitu:

  • daun gelenggang
  • susu kambing
  • habatus sauda
  • minyak argan
  • minyak zaitun
  • crystal menthol


Sabun dan Minyak Herba GLOW GELENGGANG
GLOW GELENGGANG diproduksikan dalam dua jenis iaitu sabun dan minyak herba. Bagi ibu-ibu hamil dan juga ibu menyusu sangat penting ye, harus ada setiap masa minyak di dalam handbag kerana ia senang di bawa. Malah senang digunakan. Ini adalah kerana botonya yang menarik sepert pewangi ditambah pula dengan harumannya yang segar dan wangi sangat perlu ada didalam simpanan setiap masa. Bagi ibu-ibu hamil yang mengalami kegatalan pada peut inilah produk yang sesuai dijadikan amalan. Malah, jika bayi anda mengalami masalah kurap susu pada muka bayi pun GLOW GELENGGANG adalah pilihan terbaik mengatasi masalah tersebut.

Jangan risau, produk ini bebas daripada bahan kimia dan juga steroid kerana enam ramuan yang digunakan juga adalah sunnah yang aharus diamalkan. Tidak was-was lagi, keberkesanannya. Bak kata orang-orang tua, gelenggang ni daun ajaib! Saya ada menanyakan orang tua-tua tentang daun gelenggang ni. Kata beliau, 

kalau dulu-dulu, gatal-gatal.... ambil sehelai daun gelenggang ni hiris masukkan dalam telur dan buat telur dadar.

Pokok gelenggang ni pula ada dua jenis, jenis kecil dan juga besar! berbunga kuning. Kedua-dua pun sama fungsinya. 


Cara Penggunaan 
Sabun dan minyak herba boleh digunakan sekali. Mulanya anda boleh gunakan sabun ketika mandi. Kemudian, picitkan pula dan sapu minyak herba pada tempat gatal. Yang penting anda mestillah menggunakannya secara konsisten. Jika anda mengalami resdung guna sabun dan cucikan pada muka. Manakala, bagi bayi yang mengalami kurap susu dan juga ekzema, boleh sapukan minyak herba pada tempat yang dialami. 

InsyaaAllah, akan nampak mujarab dan kesan produk ajaib ini. 


Nampak tak dia punya tekstur sabun tu? hampir 90 peratus lebih disaluti dengan daun herba gelenggang. Ternyata, kelebihan ini memberi kesan mujarab kepada masalah-masalah kegatalan. Kalau orang dulu-dulu siap tumbuh daun ni dan sapukan pada tempat yang gatal. Namun, kini tidak perlu bersusah payah untuk mencari daun dan pokok gelenggang ni, sudah ada tersedia dipasaran. 

Mesti anda nak tahukan berapa harga produk Glow Gelenggang ni? Harganya sangat berpatutan. Bagi 1 set (1 sabun + 1 minyak herba) harganya RM70 sahaja. anda juga boleh la menghubungi mommy di talian 014-544 5951

Antara testimoni terhadap produk GLOW GELENGGANG ini adalah seperti di bawah:


Sebagai pengakhirannya, terimalah pantun tak seberapa dari saya!

Kuning bunganya cantik berseri
Daunnya hijau di tengahari
Baunya harum tidak terperi
Glow gelenggang nama diberi


Ini pertama saya dengari
Tidak dijangka akan diberi
Hebat khasiatnya bagai dijampi
Masalah gatal tidak lagi menghantui


Sabunnya cantik ada love lagi
Berwarna pink pilihan hati
Sekali guna wow terasa wangi
Pasti cuba berkali-kali

Selain sabun, minyak pun diberi
Cantik botolnya bagaikan pewangi
Harum semerbak berhari-hari
Apa yang penting resdung juga dihindari

Saya tak jual saya cuma promosi
Penyampai matlumat untuk dikongsi
Nak tahu selebihnya sila hubungi
Senang saja lembutkan jemari






Boleh layari instagram, facebook dan website GLOW GELENGGANG

@glowgelenggang
Fb: Glow Gelenggang



9 comments:

Powered by Blogger.