Frisomum Gold Pilihan Terbaik Ibu Hamil dan Menyusu

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم




Frisomum Gold Pilihan Terbaik Ibu Hamil dan Menyusu / Ibu-ibu hamil dan menysusu sangat digakkan mengambil susu bagi tumbesaran janim yang sihat. Namun, banyak produk penusuan ditawarkan, cuma tepuk dada tanya selera dan poket untuk membelinya. Di sini, saya memperkenalkan produk tenesu Frisomum Gold untuk ibu hamil dan juga menyusu. Produk ini tidak begitu asing buat pengguna, namun dengan adanya persaingan produk di pasaran mungkin ibu-ibu terlepas pandang akan produk ini. 

Frisomum Gold
Ibu mengandung memerlukan nutrien tambahan untuk anak kecilnya, dengan ini Frisomum Gold® diformulasikan dengan nutrien penting DualCare + ™ untuk menyokong perubahan fisiologi semasa hamil, dan menyediakan asas yang baik untuk anak anda yang semakin membesar.

Formula Frisomum Gold BARU juga rendah dalam Indeks Glycemic (GI) untuk membantu ibu hamil mengekalkan berat badan yang sihat sepanjang kehamilan mereka. Tidak peru risau akan rasa, mungkin ada kala ibu hamil tidak dapat minum susu disebabkan rasa loya dan sebagainya. Namun, Frisomum Gold mempunyai rasa yang sangat lazat membuatkan tekak tidak alah dengan rasa loya. Rasa manis yang ada pada tenusu ini memberi kenikmatan untuk ibu hamil dan tidak jemu mengambilnya.


Khasiat Frisomum Gold
Semasa mengandung, penting bagi ibu hamil untuk memulakan mengambil produk tenusu dengan asas yang betul. Frisomum Gold® memberikan khasiat yang tepat kepada anda dan anak kecil yang semakin meningkat semasa kehamilan anda, supaya anda dapat terus menikmati aktiviti rutin harian dengan sentiasa cerdas. Ia adalah susu ibu dengan formula DualCare + ™ yang mengandungi vitamin B kompleks, magnesium, prebiotik dan probiotik untuk menyokong pencernaan yang sihat dan membantu ibu untuk kekal selesa sepanjang kehamilan mereka. Ia juga mengandungi asid folik, DHA, kalsium, vitamin B12, vitamin D dan yodium untuk menyokong asas yang kuat untuk pertumbuhan anak kecil anda.


Selain itu produk ini juga, diuji secara klinikal untuk rendah dalam Indeks Glycemic (GI), formula NEW Frisomum Gold® membantu ibu hamil mengekalkan berat badan yang sihat sepanjang kehamilan mereka.



Indeks Glikemik Rendah
Indeks Glycemic Rendah pada 25.0 ± 3.01 yang membantu mengekalkan berat badan yang sihat. Makanan GI yang rendah lebih perlahan dicerna, diserap dan dimetabolisme.

Kelebihan Kandungan yang Ada Dalam Frimomum Gold

Untuk Bayi Dalam Kandungan
VITAMIN B12
Penting untuk pengeluaran sel darah merah dan berfungsi dengan sihat sistem saraf.

ASID FOLIK
Aids dalam pengeluaran sel darah merah, sintesis nukleotida, dan pembahagian sel, sambil membangunkan sistem otak dan saraf dan mengurangkan kejadian kecacatan tiub saraf pada bayi.

IODINE
Penting untuk pengeluaran hormon tiroid, yang menyokong perkembangan otak.

VITAMIN D
Penting untuk perkembangan tulang normal, dan penyerapan dan penggunaan kalsium.

DHA
Asid lemak penting, yang merupakan komponen otak dan mata.

CALCIUM
Membantu dalam pertumbuhan normal dan perkembangan tulang.


Untuk Ibu
CHOLINE
Satu pendahulunya asetilkolin neurotransmitter yang terlibat dalam ingatan, aktiviti otot dan fungsi lain.

PREBIOTIC & PROBIOTIC
Prebiotik adalah serat pemakanan yang mempromosikan pertumbuhan bakteria baik di usus, sementara probiotik membantu menyokong sistem pencernaan yang sihat.

MAGNESIUM
Penting untuk metabolisme tenaga dan pembentukan tisu, sambil mengurangkan keletihan dan keletihan.

VITAMIN B COMPLEX
Vitamin B (iaitu thiamine, niacin dan B6) membantu menghasilkan tenaga yang anda perlukan.

Antara Tetimoni Pengguna Terhadap Frisomum Gold
Rata-rata ibu-ibu sangat berpuas hai terhadap Frisomum Gold ini. 


Dengan kelebihan khasiat yang diformulasikan, ibu-ibu dan bayi akan mendapat serat yang secukupnya semasa hamil. Ditambahkan pula dengan rasa keenakan lemak manis tidak mudah membuatkan ibu rasa mual dan sebagainya. Ibu-ibu di luar sana jangan risau untuk mengambilnya kerana Frisomum Gold menyediakan sampel percuma untuk ibu-ibu merasanya terlebih dahulu. Oleh itu boleh la klik di laman ini -------> SAMPEL PERCUMA untuk mendapatkannya. 


Ibu boleh merasa sama ada boleh meminumnya mahupun tidak. Belum cuba belum tahu bagaimananya. Jika sesuai dengan ibu, bolehlah mendapatkan Frisomum Gold di pasaran atau juga boleh memesannya secara atas talian di ------> LAZADA  dengan harga RM48.80 harga asal RM56.90 bagi 900 gram (tertakluk kepada promosi). 

Untuk keterangan lanjut boleh la mengunjungi 




3 comments:

  1. Ibu dan baby sama-sama mendapat khasiatnya...

    ReplyDelete
  2. frisomum ni mmg terkenal. tak perlu ragu2 lagi

    ReplyDelete
  3. banyak khasiat ni.. Bagus sgt untuk ibu mengandung. Ibu sihat anak pun sihat..tak giteww

    ReplyDelete

Powered by Blogger.