Berry Bright Eye Nourishing Drink Relevan Untuk Pengguna Tegar Skrin

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Berry Bright Eye Nourishing Drink Relevan Untuk Pengguna Tegar Skrin / Alhamdulillah, kali saya ini memperkenalkan satu produk yang sangat sesuai bag penggunak tegar skrin. Skrin yang saya maksudkan adalah handphone, latop, komputer, tablet dan sebagainya. Anda perasa tak dalam beberapa tahu jika sentisa berhadapan dengan skrin, mata anda mula sediki demi sedikit mengalami masalah kerabunan. Justeru, Berry Bright Eye Nourishing Drink sangat dialukan untu pengguna tegar mengamalkannya. 


Berry Bright Eye Nourishing Drink
Berry Bright Eye Nourishing Drink merupakan supplement yang diproduksikan untuk kesihatan mata. Ia berasaskan makanan yang utuh dengan dilengkapi nutrisi penting dalam melindungi serta mengekalkan kesihatan mata. Apa yang menariknya, anak-anak berumur seawal 3 tahun sudah boleh menikmatinya. 


Kak Ngah Zara Adelia ni tiap hari dia minum BerryBrigth. Masuk je ofis saya, nak pergi breakfas atau baru balik dari tadika BerryBright la jadi mangsanya... Sampaikan siap bawa bekal kat kelas agama waktu petang....  hahaha... sukanya dia minum BerryBright ni! sebab rasanya yang tak mani, manis semula jadi dan perisa blackcurrant membuatkan dia terpesona dan ingin meminumnya tiap hari. 

Dua Jenis Berry Bright
Ia diformulasi daripada bahan-bahan yang semula jadi. Didatangi dalam dua jenis perisa iaitu:
a) BerryBrright Original yang mengandungi fruktosa semulajadi, kandungan gula adalah bersamaan dengan setengah biji epal. 38 kalori setiap kandungan. 

b) BerryBright Stevia yang tidak mengandungi gula tambahan, menggunakan Stevia yang berasaskan tumbuhan sebagai pemanis. Terdapat 31 kalori bagi setiap hidangan. Ia juga diperkayakan dnegan antosianinn Bilberi Eropah dan beri campuran. Juga sesuai dengan peringkat umur. Namun, disyorkan untuk individu yang ingin mengurangkan pengambilan gula dan pesakit kencing manis.


Disyorkan atau sesuai untuk siapa?
Pengguna contact lens. Mata kering dan letih. BerryBright mengandungi nutrien larut air yang
membolehkan ia diserap dengan pantas dan memberi kelegaan dan sokongan kepada mata kita.

Berhadapan dengan skrin untuk jangka masa panjang. Lutein mampu melindungi retina daripada
sinaran biru yang merbahaya (datang daripada telefon pintar, tv, computer dll) yang boleh
menyebabkan kerosakan dan mempercepat proses penuaan mata.

Lingkaran hitam bawah mata. BerryBright diformulasi untuk meningkatkan peredaran dara
(peredaran mikro) dengan menyingkirkan toksin, mengurangkan pembentukan lingkaran hitam
bawah mata dan memberi anda penglihatan yang lebih segar dan jelas.

Pemenang Anugerah 
Anda jangan risau keran produk ini mempunyai halal JAKIM serta diseliaawasi oleh KKM. Justeru, telah banyak anugerah diperolehi terhadap produk ini. 


Di antaranya adalah
Anugera Malaysia Health & Wellness Brand Awards 2017, dianjurkan bersama Sinchew Daily and Life Magazines, disokong/ disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).Pemenang – Kategori “Makanan Kesihatan” (Health Food)Natural Health Readers’ Choice Awards 2017, 2015, 2014Pemenang - "Suplemen Penjagaan Mata Semulajadi Terbaik" (Best Natural Eye Care Supplement)Long Life Health & Beauty Awards 2015 & 2014Pemenang – Kategori “Penjagaan mata” (Eye Care) 

Cara Penyediaan?
Sediakan 150ml air bersuhu bilik/ air sejuk.
Tambah satu sachet Bright Berry
Kacau, gaul rata dan minum dengan segera untuk mengelakkan pengoksidaan.

Tawaran istimewa untuk anda yang ingin mendapatkan BerryBright ini, anda boleh menggunakan kod ini  sheilaadzizdc01 bagi mendapatkan harga yang istimewa. Promosi berlangsung sehingga 15 Mac 2015. Dibawah ni link promosi dan kempen BerryBright. Cepat-cepat mendapatkan tawaran istimewa ini.

Website: https://euryka.my/collections/influencer-campaign
Facebook: @berrybrightmy
Instagram: @berrybrightmy

Review Saya
Apabila saya meminum BerryBright ini ia sangat menakjubkan saya. Ini adalah kerasa rasanya yang lazat sungguh asli, tidak manis. Anda boleh merasa kesedapan manis semulajadinya tak mampu saya gambarkan dengan kata-kata. Sehinggakan anak-saya pun suka akan rasanya. Sangat sesuai mengamalkan BerryBright ini disamping untuk menjaga kesihatan mata. Malah ia juga berfungsi mengelakkan penyakit kencin manis dan sangat sesuai bagi mereka yang ingin berdiet. 

Apa lagi, lai lai lai..... selagi promosi dan tawaran hebat belangsung dapatkannya sekarang.... Jangan lupa gunakan kod "sheilaadziz01" bagi mendapatkan harga istimewa....





6 comments:

  1. kena beli jugak ni sebab sha macam letih gila duk ngadap pc tiap hari

    ReplyDelete
  2. Banyak juga kebaikan berrybright eye ni.. Lawa packaging nya husniey suka warna ungu!

    ReplyDelete
  3. Ramai kata best ni macam nak try jer.. Tertarik dengar warna purple hahahaha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.