Promosi Samsung Joy of Prosperity

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Promosi Samsung Joy of Prosperity / Jenama samsung merupakan salah satu jenama kegemaran saya. Antara barangan elektrik yang menjadi kegemaran saya adalah TV. Sekarang ni sudah pelbagai jenis TV yang ada. Bukan sahaja flat screen, malah sudah ada QLED. Kalau dulu saya hanya biasa dengan LED sahaja, tapi sekarang sudah ada model QLED.

Apa Itu QLED?
QLED model samsung TV terbaharu di pasaran Malaysia yang mempunyai spesifikasi canggih dengan menggunakan hanya 1 remort control, mempunyai warna yang manarik seperti apa yang ada di alam nyata. Jika tengok sahaja gambarnya anda akan rasa berada di dunia yang nyata.... hehehe....

Promosi Samsung Joy of Prosperity sedang berjalan dari 1 Januari 2018 sehingga 28 Februari 2018 atau sementara stok promosi terakhir, mana yang lebih awal. Samsung Malaysia Electronics (SME) Sdn Bhd (Samsung) berhak memendekkan, melanjutkan atau membatalkan Tempoh Promosi mengikut budi bicara mutlaknya tanpa notis terlebih dahulu.

Bagi anda yang tercari-cari barang elektrik keperluan rumah terutama yang baru masuk rumah baru, ini adalah masa yang sesuai mendapatkan barang elektrik di Samsung. Anda bukan sahaja ditawarkan dengan harga yang menarik sempena bulan promosi ini, malah anda juga akan membawa pulang hadiah percuma. 

Ia sangat berbaloi! rugi jika tidak mengambil peluang tersebut. 




Antara barangan yang ditawarkan dalam Promosi Samsung Joy of Prosperity adalah TV.


 Peti ais

Refrigerators

Audio sistem

Mesin basuh


....... dan banyak lagi

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang promosi ini boleh klik SAMSUNG JOY OF PROSPERITY

Promosi ini boleh didapati di kedai runcit sah Samsung sahaja di seluruh Malaysia. Nikmatilah promosi ini selagi masih ada. 





1 comment:

Powered by Blogger.