Kenapa Harus Memilih Huggies

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم




Kenapa Harus Memilih Huggies // Allhamdulillah huggies salah satu jenama lampin pakai buang mampu milik yang digemari di Malaysia. Jika anda ke pasaraya banyak jenama lampin pakai buang yang kadang-kala membuatkan kita sebagai ibu pening juga untuk memilihnya. Namun, dengan kebijaksanaan kita sebagai pembeli harus membandingkan satu persatu jenama dengan harga. 


Mengapa Memilih Huggies®
Huggies®, memahami bahawa apabila bayi kita aman dan bersemangat, hati kita akan mula selesa dan merasa bahagia dengan telatah anak-anak. Itulah antara sebabnya huggies disediakan untuk memberikan keselesaan kepada bayi kita. Apabila bayi kita suka dan ceria kita dapat menikmati keseronokan bersama mereka. Justeru, huggies menyediakan produk terbaik bagi mengelakkan ruam lampin bayi kita kerana produk ini lembut ultra dengan penyerapan air dari mengelak kebocoran hipo alergik kering serta ringan dan mampun memberi pengudaraan yang selesa kepada bayi anda. 

Sekarang anda tahu mengapa perlu huggies? maka carilah produk terbaik untuk bayi anda!



Antara jenis produk yang disediakan oleh huggies adalah:
  1. Huggies Pants
    • dry pants
    • ultra pants for boys
    • ultra pants for girl
  2. Huggies Diapers
    • huggies dry (new born/small)
    • huggies dry
    • huggies ultra (new born/small)
    • huggies ultra
Huggies® Dry Pants
Apabila bayi membesar, mereka cenderung menjadi lebih aktif. Huggies® Dry Pants yang baru diperbaiki adalah 2X lebih kering dan direka khas untuk keselesaan dengan 5 hala yang sesuai di sekitar pinggang bayi anda, kaki dan kelangkang. Kawasan kaki dan kelengkungan yang lebih baik bermakna pergerakan yang selesa dan kawalan kebocoran yang lebih baik!

Lampin yang baik memainkan peranan penting dalam kesihatan bayi, kesejahteraan serta kebersihan mereka.  Huggies® Dry Pants memberikan perlindungan yang unggul untuk menjaga anak anda yang kering dan selesa!

Huggies Dry Pants For Boy/Girl
Yang menariknya Husggies menyediakan lampin pakai buang secara beasingan antara bayi lelaki dan perempuan yang dikenali dengan Huggies Dry Pants For Boy/Girl. Ini adalah kerana untuk kanak-kesesuaian bagi kanak lelaki dan perempuan tidak sama dari aspek bentuk! Ia mempunyai '100%' 'breathable waistband’ dan terbukti 'clinically proven' ++ untuk membantu mengelakkan ruam lampin.


Oleh itu, bagi ibu-ibu yang mahu mencuba produk ini boleh memohon untuk mendapatkan free sample di SINI dan boleh layari laman sesawang Huggie Malaysia. 





8 comments:

  1. kena promote kat kak ipar saya ni. hehe

    ReplyDelete
  2. miza pun suka jenama Huggies anak-anak selesa

    ReplyDelete
  3. Kite pakai Huggies pants at night jugak. Best

    ReplyDelete
  4. Anak2 saya semua pakai Pet Pet. Pernah bagi try Drypers jadi alergik. Lepas tu terus tak try yang lain dah.

    ReplyDelete
  5. Kena promote dekat adik akak kat rumah ni

    ReplyDelete
  6. terima kasih kongsi info bagus ni. boleh beritahu kat sepupu nanti

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  7. haritu beli mamy poko..tapi anak pakai melecet..pastu pakai pet pet..nak try huggies la pulak.

    ReplyDelete
  8. Masa Syafi kecil dulu pun pakai Huggies mmg sesuai dgn dia. Xde ruam pun

    ReplyDelete

Powered by Blogger.