Rezeki Top Commentor Blog Starlavenderluna

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Rezeki Top Commentor Blog Starlavenderluna / Allhamdulillah. Rezeki top commentor. Nak kira saya bukan top commentor pertama malah terlast ko!. Kemurahan hati sis Shikin Razali kurniakan pada saya. Terharu sangat. Terima kasih tau Shikin... 


Berkenan lak tengok easy parcel ni.... cantik warna merah.


Husband akak cakap mask... mask ke? masker! hehehe.... yeahhh dah lama tak bermask... jom try la... hehe... terus pakai, best tau. Mula-mula pakai yang rose. Suka sangat bau rose ni! Jangan gelak muka hantu saya! kekeke.... keluar tengah malam ni mesti jerit punya..... 


Apa pun. terima kasih banyak-banyak sekali lagi, semoga dimurahkan rezeki sis Shikin selalu.... akak doakan sis Shikin bahagian dunia akhirat. InsyaaAllah dimurahkan rezeki syurga Allah. Rezeki ni subjektif kan... Kita tak tahu kat mana kita, yang kita tahu buat baik pada orang, InsyaaAllah Allah balas setimpal. 

Sekian.


7 comments:

  1. Alhamdulillah..tahniah:)

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  2. Tahniah

    http://ape-kinah.blogspot.my

    ReplyDelete
  3. Tahniah sis ❤ hehe sy pun suka pakai masker 😀😀 jemput
    http://mellyacrayola.blogspot.my/2017/09/first-beauty-box-giveaway-by-us-with.html

    ReplyDelete
  4. tahniah kak.. rate makeup by liyana jasni tu kak boleh add fb dia. liyana jasni

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. sama2 kak Sheila.. amboii terus pakai..apapun terima kasih kerana sudi tinggalkan nota kat jurnal saya..

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.