Blogger Babes dan iFdf bagi Blogger Menempatkan Diri Mereka di Persada Antarabagsa


 بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Sejarah Blogger Babes

Blogger Babes adalah komuniti global untuk blogger wanita oleh blogger wanita. IA bermula daripada Blogger fesyen iaitu Heidi Nazarudin dari The Ambitioinista memulakan penubuhan kumpulan persatuan Santa Monica pada tahun 2013. Pada tahun 2014, Heidi bekerjasama dengan pengarang terlaris dan pro blogger Ponn Sabra untuk membuat Blogger Babes. Manakala, pada tahun 2015, mereka menambah komuniti dengan golongan remaja dan pengikut media sosial dalam keahlian mereka. Namun, keahlian bukan hanya daripada golongan wanita malah kepada golongan lelaki juga.

Blogger Babes adalah satu-satunya rangkaian yang berpengaruh untuk menawarkan kepada ahli-ahlinya tentang tips blogger, mengembangkan rangkaian dan pengaruh dalam media sosial malam memberi informasi tentang networking, brand, produk, infleucer affiliate dan sebagainya. Banyak yang dapat dipelajari dengan komuniti ini.

Kini, Blogger Babes telah berkembang menjadi rangkaian global lebih daripada 20,000 gaya hidup wanita (fesyen, kecantikan, makanan, perjalanan, do-it-yourself, kerajinan, hiasan rumah, dan orangtua) blogger dan influencer.

Bagi yang berminat boleh daftar sebagai social influecer di ----->>>> Blogger Babes

Internet Femous Database (iFdb)
Merupakan platform untuk blogger menjadi social infleuncer.  Banyak ilmu dan pelanjaran baharu tentang blogging yang dapat dipelajari dengan blogger-blogger dan ikon media sosial terkenal seluruh dunia. 


Bagi yang berminat untuk menjadi iFdb social infleuncer boleh lah daftar di link blogger babes di atas. Untuk makluman jika anda berdaftar di blogger babes secara automatik anda akan berdaftar di iFdb. 

Selamat mencuba dan maju jaya.


8 comments:

Powered by Blogger.