David Teo Kena Tampar Depan PM:Bagi Peluang Pada David Teo Bercakap

Kecoh, apabila David Teo ditampar oleh pelakon Mat Over. Saya tengok satu demi satu video yang dinaik muat. Secara peribadi saya rasa David harus diberi peluang untuk menanyakan soalan.. Bila tengok video-video tu saya tak hirau situasi kurang sopan David, tapi saya tak puas hati saya nak tanya apa soalan yang David nak tanya... Kata majlis dialog bersama penggiat seni... Masalah protokol adab yang dipertingkaikan, nak jaga sangat... Adab dengan Allah ada mau jaga bagi kita orang Islam... Bukan saya mengiyakan apa yang David buat betul... Bagi saya dia bukan Islam, dia kurang arif dengan adat budaya protocol Melayu... Tak bermaksud dia sahaja nak berkelakuan kurang ajar.... Saya dengar dia cakap PM ada kata dalam suasana tak serius, dia pun buat cara tak serius la... Bagi saya kena bagi peluang dia nak tanya soalan...


Jangan ada unsur membodek... Harap telus dan saksama... Jangan cepat menghukum dia kurang ajar... Saya tetap tak puas hati nak tau apa soalan yang David nak tanyakan pada PM... 


2 comments:

  1. NAK TAHU JUGA APA SOALANNYA TU..GEMPAR SGT

    ReplyDelete
  2. tu lah kan, bagi Pakcu memang patut pun David Teo berkeras untuk memepertahankan dirinya, untuk tanya soalan, dalam majlis tu, seolah-olah mereka dah rancang apa yang patut, kiranya macam tak syok lah. huhuhu, mugkin bagi Pakcu dah nama POLITIK, masing-masing nak menegakkan cara.

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.