RM Semakin Jatuh ke?

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Saya dah lama tak check currency.... Jumaat lalu, mengenangkan analisis saya terpaksa dirombak dan dibuat semuala, terpaksa juga upgrade lesen SmartPLS saya guna dah tamat tempoh.... Bila nak bayar RM ke EURO jadi RM95 lebih  dalam temph sebuan... sebelum ni paling (tahun lepas bulan 5,6,7) paling mahal pun RM90 lebih sahaja.... 




semoga mata wang kita akan naik dan ekonomi akan stabil


5 comments:

  1. Sekarang ni mmg tak stabil matawang RM..turun naik je hmmm

    ReplyDelete
  2. yep, memang jatuh tergolek dah matawang kita huhu

    ReplyDelete
  3. Kakak tiap hari kerja memerlukan info tentang SGD dan USD jadi memang nampak penurunan nilai RM kita yg makin merudum. Kadang pagi dan petang pun dah lain Sheila.

    ReplyDelete
  4. Semalam aje kakak declare dgn SGD currency rate dah 3.0764 bayangkan keciknya duit kita:(

    ReplyDelete
  5. Moga2 macam tu la kan Sis.. semoga ekonomi negara pulih dengan segera

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

INSTAGRAM FEED