Enter your keyword

Tuesday, November 15, 2016

Pulut Mangga Akhirnya

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Allhamdulillah... 
Sabtu lalu, dapat juga ibu mengidam rasa bulut mangga. Kami beli kat Alor Setar Mall... Ke sana semata-mata nak beli pulut mangga sebab saya rasa kat situ selalu ada pesta Thai tu.... Memang dah lama sangat tak ke sana,,,,, 


Pulut mangganya memang sedap tapi tak wangi dan tak ada warna. Biasanya kalau pulut mangga kat pesta Thai warnanya putih, hijau dan purple.... kali ni hanya putih sahaja. Dan satu lagi baunya tak sewangi pandan yang biasa saya makan... saya tapau bawa balik rumah.... Harga RM6 satu set ni..... 

Apa pun rasanya memang sedap lemak manis berkrim.... Allhamdulillah... terima kasih Allah Ya Razzaq.....



6 comments:

  1. ya Allah....nikmatnya......terasa rasa kat tekak.. :)

    ReplyDelete
  2. sedapnya :) tetiba mek pulak terliur

    ReplyDelete
  3. Perghhhhh. Sangat menggugat jiwa. Haha :P

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum shiela...amboii sedapnya tengok gambar jer dah terliur ni..:)

    ReplyDelete
  5. Nampak menarik sgt pulut mangga ni. Lama sikit la sy boleh jamah pulut . Biasa pantang pulut agak lama juga lps bersalin..

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Popular

Follow by Email