Pulut Mangga Akhirnya

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Allhamdulillah... 
Sabtu lalu, dapat juga ibu mengidam rasa bulut mangga. Kami beli kat Alor Setar Mall... Ke sana semata-mata nak beli pulut mangga sebab saya rasa kat situ selalu ada pesta Thai tu.... Memang dah lama sangat tak ke sana,,,,, 


Pulut mangganya memang sedap tapi tak wangi dan tak ada warna. Biasanya kalau pulut mangga kat pesta Thai warnanya putih, hijau dan purple.... kali ni hanya putih sahaja. Dan satu lagi baunya tak sewangi pandan yang biasa saya makan... saya tapau bawa balik rumah.... Harga RM6 satu set ni..... 

Apa pun rasanya memang sedap lemak manis berkrim.... Allhamdulillah... terima kasih Allah Ya Razzaq.....



Previous
Next Post »

6 Give your inspiration

Click here for Give your inspiration
November 15, 2016 at 11:39 AM ×

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Reply
avatar
PeRdU cINta
admin
November 15, 2016 at 12:15 PM ×

ya Allah....nikmatnya......terasa rasa kat tekak.. :)

Reply
avatar
ayunie ramli
admin
November 15, 2016 at 12:57 PM ×

sedapnya :) tetiba mek pulak terliur

Reply
avatar
Ana Fatihah
admin
November 15, 2016 at 2:20 PM ×

Perghhhhh. Sangat menggugat jiwa. Haha :P

Reply
avatar
Mas Zull
admin
November 16, 2016 at 11:40 AM ×

assalamualaikum shiela...amboii sedapnya tengok gambar jer dah terliur ni..:)

Reply
avatar
Aisy Nasiha
admin
November 16, 2016 at 2:16 PM ×

Nampak menarik sgt pulut mangga ni. Lama sikit la sy boleh jamah pulut . Biasa pantang pulut agak lama juga lps bersalin..

Reply
avatar

Give your inspiration here and thank you. ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment