Enter your keyword

Thursday, November 17, 2016

Bicara Hati Menerima Keputusan UPSR

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Allahumma ya Rahman ya Rahim, daku bersyukur atas kurniaanMu terhadapku utk keputusan upsr ini. Apa pun keputusan dariMu, daku redha, ini semua kehendak dan takdirMu ya Qodir ya Muktadir. Setiap takdirMu itu pasti baik bagiku seorg hamba. Sekiranya keptsn upsrku ini sgt cemerlang, jadikan daku hamba yg bersyukur kpMu, sucikan hatiku dari riak dan ujub kerana kejayaanku ini bukan kerana kepandaianku, tetapi semata2 kerana ilmu dariMu ya Alim, kebijaksanaan dariMu ya Hakim serta kepintaran dariMu ya Rashid. KurniaanMu ini membawa tanggungjwb dan amanah yg besar bagiku utk memimpin ummat suatu hari nanti. Ya Aziz ya Qowiy ya matin, Kurniakanku kekuatan utk terus mencapai kecemerlangan dunia dan akhirat.




Ya Allah, sekiranya takdirMu keptsn upsrku  nanti rendah, tidak seperti yg ku sangkakan, Engkaulah ya Khoofidh yg merendahkan, masukkan dlm jiwaku rasa redha atas kehendakMu ya Qodir ya muktadir. Keptsn ini membuatku insaf bahawa diriku hanya seorg hamba yg jahil dan dhaif. Sesungguhnya Engkau ya Hafiz ya Muhaimin menghalangku dan ibubapaku dari riak dan ujub. Sesungguhnya riak dan ujub itu membakar amalan spt api membakar kayu yg kering dan nerakalah tempatnya. Ya Allah ya Muntaqim, lindungi kami semua dari azab nerakaMu.
Ya Allah ya Aziz ya Qowiy ya Matin, kurniakan kami semua kekuatan utk menerima kptsn ini dan terus mencari kecemerlangan dunia akhirat disisiMu di atas jln kebenaran dan keredhaanMu..



6 comments:

  1. Tak excited tahun ni sbb takde sedara mara yg amik UPSR :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. UPSR kali ini lebih mencabar sebab format baru katanya.
    Tahniah kepada yang cemerlang.

    ReplyDelete
  3. Tahniah buat semua... kejayaan pasti setimpal dgn usaha..:)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah untuk pelajar UPSR 2016. ape ape pon, klau tk seindah yg diidamkan, try lg. UPSR bukan penghujung :)

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Popular

Follow by Email