Musim Demam

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Allahmdulillah.... hari yang baik sebaiknya

Pagi ni seperti biasa pergi breakfast, bawa puteri kedua saya adik Zara ke klinik ambil ubat demam, batuk selsasema dan terus masuk ofis.... hari ni saya tak hantar adik Zara ke tadika.... bawa dia masuk ke ofis saya.... sampai bilik saya terus nak makan ubat.... dia makan sendiri ubatnya, sukat 3 ml..... 


Lepas itu ok saja buat homework warna-warna....

Tapi lepas tu, terus panjat sana sini.... haduihhh terus hilang demam dia..... 


Minggu lepas kakak yang demam..... minggu ni adik pula yang demam..... musim demam agaknya sekarang ni. Kat PKU tadi pun ada budak demam juga.... huh.... 

Lepas boring main lapar lak.... nak tengok apa dia buat?


makan.... haduihai anak.... ini gaya dah sihat demam..... esok p sekolah yer.... hehehe



Previous
Next Post »

2 Give your inspiration

Click here for Give your inspiration
paridah
admin
October 5, 2016 at 11:32 AM ×

SYUKURLAH DH SHT N BAIK DEMAMNYA

Reply
avatar
October 5, 2016 at 11:35 AM ×

Alhamdulillah anak akak dah sihat... Sekarang cuaca tak menentu sebab tue la musim demam berlanjutan, kejap2 baik, lepas tue kejap2 demam..

Reply
avatar

Give your inspiration here and thank you. ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment