Bila Bawa Anak-anak ke Majlis Formal

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Allhamdulillah.... Jumaat malam lepas sempat bawa-anak ke Asian Youth Indie Film Festival AYIFF2016 di Dewan Muazam Shah UUM.... bagi support rakan-rakan dan UUM dari awal saya membeli tiket. Tiket masuk cuma RM5. Ini kali kedua diadakan. Kali pertama tahun lepas saya tidak berkesempatan untuk menghadirkan diri memandangkan ketika itu saya masih cuti belajar. 


Bila bawa anak-anak tempat yang terbaik harus di belakang. Kang buat pasal lak puteri saya berdua ni.... Nasib baik la kejap sahaja pukul 11 lebih dah habis. 


Anak-anak dah bising lapar. Bawa bekal roti air kotak pun tak jalan gak puteri-puteri saya ni.... 


Persembahan pembukaan kami dihiburkan dengan nyanyian Mawi dan Samsul Yusof.... Ramai artis lain yang turut memeriahkan AYIFF2016 seperti Jack, Zahid AF, Maulana AF, Farhan, Jay Jay, dan ramai lagi.... Gambar atas ni persembahan terakhir daripada Jay-Jay, Mawi, Farhan, Zahid, Maulana dengan lagu Isabella.


Sebelum balik, jom kakak psing dulu....

Keputusan lanjut DI SINI....

Selepas habis, kami terus balik cari makan..... memang tak ada la nak tangkap gambar dengan artis ke siapa..... hehehe.... kakak Amani memang dari hari Khamis lagi dah tengok artis, saya bawa dia ke seminar dan bengkel..... tapi saya tak ada smartphone nak tangkap gambar..... hehehe kesian...... kadang-kala memang terkilan sebab susahkan nak dapat jumpa penggiat seni, dan terlepas peluang untuk interview bagi tesis saya.....


Apa pun Allah Ya Baari'.... Dia Yang Maha Menyusun segalanya..... Itu yang terbaik bagi saya.....


Jom makan,,,,, pergi the green restoran di Changlun menjamu selera yang kelaparan. adik sampai tertidur masa dalam dewan lagi. Kakak maintain ajer....


haish....


Bangun dek bangun makanan dah sampai nanti adik lapar....


terus bangun bersila atas meja.... adik adik..... kenyang semua anak-anak.... hari dah lewat malam. Jom kita balik.....


Allhamdulillah.....




No comments

Powered by Blogger.