Ini Antara Sebab Mengapa Banglo Mewah Dato Seri Vida Luas Tanpa Perabot!

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Baru-baru ini sebuah rancangan yang dikelolakan oleh Aznil Haji Nawawi telah mendedahkan bagaimana kekayaan Dato’ Seri Vida atau nama sebenarnya Dr. Hasmiza Othman, Pengasas Vida Beauty.
Antara yang didedahkan ialah Dato’ Vida mempunyai 17 buah rumah di ipoh, Perak dan juga di Kelantan berharga jutaan ringgit (rumah terkini RM22 juta), 20 buah kereta dan sebuah motorsikal Harley-Davidson berharga RM300,000 yang tersimpan tidak digunakan, berlian serta emas jutaan ringgit dan banyak lagi.



Sumber : rentakartis




7 comments:

  1. Rasanya membuat kebaikan demi Allah tidak perlulah di warwakan dalam media sosial nanti salah dianggap takbur... Ini sekadar pandangan sahaja... Selebihnya itu hanya Allah sahaja yang tahu :)

    ReplyDelete
  2. berusaha untuk capai yang terbaik......

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...moga istiqhomah...

    ReplyDelete
  4. Saya suka usaha dan cara beliau.. bersemangat dan yakin tanpa mempedulikan tomahan orang lain.. semoga beliau sentiasa istiqamah dalam melakukan kebaikan... dan dimurahkan lagi rezeki beliau...

    ReplyDelete
  5. adore dato seri.. sebab beliau pernah kehilangan 2 org anak dlm kebakaran, beliau jemput anak2 yatim utk ceriakan beliau balik. beliau sendiri pernah kata beliau tak kisah org nak cakap ape. alhamdulillah masih ada org yg macam dato seri

    ReplyDelete
  6. apa niat dia semua biar itu urusan dia dengan tuhan.. tapi CT suka sbb semangat dia yang pernah jatuh pernah kecundang n bangkit untuk raih apa yg dia dapat. go go go !!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.