Bila Saya Membebel Tanpa Mulut Tapi Dengan Tangan

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Allhamdulillah.... dah lama tak beraktiviti dengan masyarakat sedangkan memang tugas saya sebagai abdi Al Khaliq mesti menjaga ummah...

Kelmarin, ada aktiviti dengan pelajar sekolah, sebagai alat kepada Al Baari' harus dijalankan tugas dan tanggungjawab itu jika berkesempatan. Ada juga hari yang tidak berkesempatan.

Allhamdulillah semua berjalan lancar. Sahabat-sahabat ustazah, sebagai alat Allah Ya Baari menjalankan tanggungjawab sebaik mungkin.

Rasa tenang sangat bila dapat tolong dan menjadi alat Al Baari'....

Ya Allah Ya Baari' sesungguhnya Engkau Yang Maha Mengatur hidup makhluk Mu, aturkan hidup hambaMu ini dengan kehendak Mu dan agenda Mu....

99 Energy Asmaul Husna
Allhamdulillah para pelajar tadi yang datang pun sangat mudah menerima dan mudah memahami apa itu, Asmaul Husna, dengan 99 energi Allah, insyaaAllah tiadak apa yang diperlukan dalam dunia ini selain mengikut kehendaknya.... Tak perlu energi dan motivasi daripada Yahudi dan Barat. 99 Energy Asamul Husna sangat energetik dalam kehidupan ini. Bila kenal Allah Ya Khaliq, anda akan mula tenang dengan hidup ini. Dunia seperti najis, nanah, ulat yang busuk, jijik untuk diletak di hati. Maaf jika anda para pembaca saya tidak dapat menerima apa yang saya katanya. Saya cuma umpamakan supaya saya tidak lalai dengan dunia, kuasa, wang ringgit, harta, pangkat dan segala macam yang diberi didikan dalam otak saya sejak kecil....

Sakit dan Penyembuhan Agenda Barat Yahudi
Petang tadi sesi usrah, banyak kami bincangkan tentang bidang perubatan! Sejak berapa bulan saya dah tak ambil panadol dan takkan ambil ubatan. Madu, habatus sauda, minyak zaitun, kurma, susu kambing, adalah makanan ubatan terbaik. Apa pun ubatan, suplement banyak diasah dengan batu, terutama jenama daripada luar negara. Walaupun mereka orang Barat/Yahudi cakap ubatan mereka berasas tumbuhan semulajadi, 100% jangan disemat percaya dalam otak kita. Agenda mereka ingin musnahkan orang Islam secara halus dari segenap apa bidang sekali pun, hiburan, duit, pangkat kuasa, fesyen, pendidikan sekular sekarang ni, consultant dan sebagainya banyak memesongkan kita daripada ajaran sunnah dan Al Quran.

Allah Ya Somad
Harus hati-hati, biarlah saya dikata kolot dan sebagainya. Saya cuma mahu belajar bergantung sepenuhnya dengan Allah Ya Somad.... tiap hari baca surah Al Ikhlas, faham dan semat betul-betul maksud surah itu!. Tiada apa ubat yang boleh sembuhkan sakit melainkan Allah Ya Fattah, Ya Salam Yang Maha MEbuka jalan penyembuhan. Suci hati, jernihkan hati, emosi akan tenang sakit pun tiada.... Kena faham kenapa Allah berikan sakit? dan sebagainya!

Hidup Lawan Arah Jam
Hiduplah ikut lawan arus jam, kerana urutan jam itu ikut Barat dan Yahudi yang buat. Kita sebagai orang Islam hidup mesti lawan arah jam sepertimana mengelilingi kaabah, dan cakrawala di atas sana yang juga ciptaan Al Khaliq seperti kita semua beredar di atas paksi tanpa tiang bergantung perpusng dengan lawan arah jam.

Hidup lawan arah jam, maksudnya sebagai contoh: 
kalau anda sakit, jangan sedih, gembira dengan sakit itu kerana sakit itu mensuci dosa, kasih sayang Allah pada anda, nikmat kerana masa sakit doa sangat makbur, sakit untuk menghapuskan dosa, menaikkan makan, meninggikan darjat, yang pertama kali bila sakit lafaz redha. Malaikat datang 70 ribu mendoakan anda. Bila sudah lafaz redha anda akan rasa tenang! itu lah hidup lawan arah jam. Tidak putus asa. Allah uji hambaNya kerana Dia mahu menambahkan pahala buat hambaNya, mahu sucikan hati hambaNya. Bila redha dengan apa yang berlaku, emosi tenang, dan seterusnya energy positif akan terpancar di dalam diri, anda akan sihat! Boleh sihat tanpa ubatan dadah itu!

Bila saya membebel laju jer tangan ini menaip, walaupun mulut saya ni susah nak bercakap.... hikhikhik



3 comments:

  1. tak bunyi macam membebel pun kak. Hehhe

    ReplyDelete
  2. SubhanAllah....alhamdulillah...PC suka part hidup lawan arah jam...

    ReplyDelete
  3. salam kak , yana suka enrty akak berkaitan nama Allah ni :)

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.