Amelia Anderson Keluarga Pontimau

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

sumber : beritaharian

Kedua anak saya memang suka citer Keluarga Pontimau. Malam ni mereka dapat tengok citer ni. Kemain la seronok. Bila babak Sab melarikan adiknya, bawa masuk dalam van, lepas tu baby tu ada kembali. Mereka berdua apa lagi duk tanya macamana baby dia ada lagi? Nak nak adik Zara, naik pening kepala nak jawab kalau jawapan dia tak puas hati dia tanya lagi dan lagi.... 

Bila serch, rupanya Sab ni (Amelia Anderson) dah kawin... rupa macam anak dara... comel jer...



Previous
Next Post »

1 Give your inspiration:

Click here for Give your inspiration
Maria Firdz
admin
December 16, 2015 at 3:55 AM ×

Lama dah tak melayan drama tv..

Congrats bro Maria Firdz you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Give your inspiration here and thank you. ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment