Amelia Anderson Keluarga Pontimau

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

sumber : beritaharian

Kedua anak saya memang suka citer Keluarga Pontimau. Malam ni mereka dapat tengok citer ni. Kemain la seronok. Bila babak Sab melarikan adiknya, bawa masuk dalam van, lepas tu baby tu ada kembali. Mereka berdua apa lagi duk tanya macamana baby dia ada lagi? Nak nak adik Zara, naik pening kepala nak jawab kalau jawapan dia tak puas hati dia tanya lagi dan lagi.... 

Bila serch, rupanya Sab ni (Amelia Anderson) dah kawin... rupa macam anak dara... comel jer...



1 comment:

Give your inspiration here and thank you.

INSTAGRAM FEED