Sakit Jerawat Batu?

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Kalau aku kecik-kecik dulu (alam remaja) aku dan kawan-kawan memang suka makan jambu batu... siap panjat lagi.... Dulu kat tepi rumah mesti ada pokok jambu batu ni...


Petang-petang kami selalu kutip pucuk jambu ni. Dalam penuh satu plastik kami stop...

Nak buat apa?

Nak buat gosok kat muka buat facial... fuhhh... dua tiga hari gosok muka dah hampir licin dari jerawat tau.... tak percaya cuba buat kalau rumah u all ada ada pokok jambu batu ni....

Kalau selalu amalkan insyaaAllah anda tidak perlukan kolegen buatan.... jerawat batu pun hilang dengan izin Allah...

Kena rajin ler.... sekarang ni susah nak cari pokok jambu batu kalau kat kampung mungkin ada kan...




2 comments:

  1. oo ye ke sheila, kali pertama kak ana baca petua ni, menarik juga.salam ukhwah dari kak ana , anajingga.com

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

INSTAGRAM FEED