Kue teow celup

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Allah Yang maha pengasih penyayang bagi aku makan kue teow sup... husben kata "nak kata mengidam, tak mengidam, ni dah empat kali makan".... a..aaa..... betul la ni kali keempat dalam dua minggu  ni.... tapi yang ni aku order kue teow celup ala thai.... part 1 kat sini.....


Yohooo.... bila kue teow celup ni sampai aku terkejut gak ler, tengok dua ketul drumstick tu..... lum pernah aku makan kue teow celup ala thai ada drumstick....

"macamana sedap ke"

"biasa jer"

"nak sedap keno balik kelate la"

"hehehe"





Previous
Next Post »

1 Give your inspiration:

Click here for Give your inspiration
Sang Penulis
admin
November 14, 2015 at 8:06 PM ×

macam menarek je kue tiaw celup ni sis.. mcm kue tiaw sup pun ada..

Congrats bro Sang Penulis you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Give your inspiration here and thank you. ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment