Dia Ya Baari Mengatur Pengajian Ku

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Erm... baru baca emel... Ya Allah, baru perasan emel tu 5 Mei, dua hari yang lepas... masa tu aku kat seminar World Class Researcher... Allah Ya Baari tentukan semua... saya readha je la tentang pengajian saya ni,, permohonan tidak lengkap!!! Kalau ada rezeki ada la kan.... Rezeki dari Ya Razzaq..... Dia yang maha mengetahui Ya Alim.... yang baik lagi terbaik untuk ku.... kalau tak ada rezeki mungkin itu yang terbaik untukku kerana Allah Ya Baari' susun kan segalannya hidupku... Aku dah serah segalanya padanya..... dan aku akan usaha yang terbaik!!! untuk melengkapkannya....

Seperti tersusunnya sotong-sotong tu di atas pinggan, dek tangan yang digerakkan oleh Ya Baari menyusunnya, begitu jua dengan hidupku ni....

Terima kasih Ya Rabb.... Ya Rahman Ya Rahim....

Allhamdulillah....


1 comment:

  1. Ya allah. sedapnya sotong. dah la gemok 2. lama dah tak dapat merasa makan sotong :(

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.