Oh My Questionnaires: Data Collection

Minggu ni yang sangat sibuk.. Sabtu lepas baru balik Kedah.  Ahad masuk library rutin study. Selasa dan rabu study kt ofisku yang dah lama ditinggalkan dan ditemani adik Zara.

Khamis ke usm meeting with my sv. Allhamdulillah.. semuanya berjalan  lancar. Dah boleh start collect data betul-betul. Do the pilot test first..




Balik Kedah buat correction pada questionnaires saya. Tapi àpa yang duk risau ni budget tu collect data.. bayangkan respondon 450 x rm5 = rm2250.. Banyak tu. Mana saya nak dapatkan  budget.. itu paling kurang lum msk kos lain. Kalau tak bayar siapa nak tanda n jawab soalan saya selepas tgk filem di pawagam. Apà pun saya kena buat juga. Allah yang berkuasa.

Ada orang tanya kak sheila tak lantik orang tolong ke or RA... Kalau saya ada budget dah lama saya lantik bayar mereka... saya bukan lecturer nak lantik RA.


Ya Allah  Ya  Baari' Ya Fattah  Ya Wahhab  yang maha mengatur  menyusun  membuka dan memberikan  pertolongan. Tolong la saya susun dan bukakan jalan rindu rezeki permudahkan urusan pengajian saya ini jika ia baik untuk agama saya... InsyaAllah saya ada Allah yang tolong saya....

No comments

Powered by Blogger.