Allhadulillah Ya Syakur : Extended Dateline

Salam sayang buat semua.... 

Ya Allah... syukur sangat, dari pagi kelmarin bangun tidur dan hari ni masih belum tidur.... tapi kuatkan semangat jua untuk siapkan kerja yang tarikh hatarnya hari ini 19 Oktober 2014... untuk saya join 

GLOBAL CONFERENCE ON BUSINESS AND SOCIAL SCIENCES
pada 15 - 16 Desember 2014
Nexus Hotel 
No. 5, Jalan Kerinchi, Bangsar South City, Kuala Lumpur Malaysia




Dari semalam, pagi tadi sambil duk tidurkan adik Zara sambil tu duk buat kerja mengadap latop... kesian duk beriba dengan saya... latop saya pun belum rehat lagi... kesian.... 

hari ni lak masuk ofis kul 8.45 pagi (awal tu).... sama gak duk terkial-kial key in data melalui spss.... 


dari pukul 10 lebih sampai pukul 12 tengahari saya baru dapat key in 4 booklet.... haduiiii... itu pun banyak soalan yang saya skip.....


bila dikira booklet saya ni ada seratus lebih yang telah diisi... saya ingatkan cuma dalam 80 sahaja.... lagi haru saya nak key in semua hari ni....


terlintas kat fikir saya ni nak emeil secretariat tuk extended dateline... then buka je websitenya... Ya Allah Ya Syakur... Allhamdulillah.... mereka dah extended dateline sebulan lebih daripada sekarang sehingga 25 Nov 2014...

Syukur sangat!
InsyaAllah saya akan buat yang terbaik....

Terima kasih Ya Rabb!


3 comments:

  1. Alhamdulillah... mujur dpt extend kan... kalau tgk mmg xboleh siap 100 dlm sehari. semoga berjaya... :)

    ReplyDelete
  2. Banyaknya kerja. Semoga dipermudahkan urusan sis

    ReplyDelete
  3. hai, jemput join giveaway di blog Kisah Tatie.. hadiah pertama jam bernilai RM388. jom join!

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.