Cenderahati Kecil Untuk SVs Saya

Assalamualaikum...

Hari Isnin lalu saya ke USM, tak tahu nak bawa apa kat kedua-dua sv saya... Bulan Aidilfitri ni bawa kuih raya la paling sesuaiii kan... Memandangkan kuih raya saya tarakkk satu apa pun... nak p beli masa saya sangat limited... 



Sampai di USM saya sempat jalan-jalan di sekitar dewan convo dan library coz tengok emeil ada pesta buku... saya tertengok buku Keluarga Bahagia dengan ASMAUL HUSNA... Allhamdulillah...
saya terus ambil dan beli dua buah... 

Buku ni saya pernah beli masa penulis buku tersebut PROF. MADYA DR. WAN MASERI BT WAN MOHAMED datang untuk ceramah du UUM. Sempat dua kali saya hadiri ceramah beliau... Sangat terkesan sampai ke hari ini... Insya Allah akan saya amalkan ilmu beliau... 

Boleh layari blog beliau:
http://wanita3i.blogspot.com


1 comment:

  1. selamat membaca & mengamalkannya kak. ^___^ aloo comelnya si adik tu.. hehe

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.