Ramadhan 9, 1435H..... Infaq baju....

Allhamdulillah...

Assalamualaikum semua salam sayang...

erm... nak citer malam Ramadhan 8 saya tak leh nak tido...

anak-anak dah tido so... nak buat apa ni??? dah pukul 1 lebih... kang nak bangun sahur lak...

nak lelap tak tahu pusing sana sini tak ngantuk ler... 

terang jer mata... huhu

then pandang wardrobe, saya fikir dan fikir bulan mulia ni kena banyak berinfaq...

dari segi duit saya tak ler banyak berinfaq apa yang saya ada

Allhamdulillah telah dilaksanakan...

apa kata baju-baju saya kat wardrobe tu saya infaqkan...

terus saya bawa keluar semua baju-baju kurung, kebaya, dress kesayangan saya bungkus...

ada baju yang masih saya pakai sekarang terus bungkus sama... 

huhu... dress haduiiii hambik ko... dua pasang.... bunggggkussss.... walaupun masih pakai...

the reason why???

buat apa saya sayang nak bagi orang benda yang saya sayang!!! 

sedangkan semua benda itu bukan saya punya,,,

saya hanya dinjamkan....

sikit rasa sayang pada apa yang saya milik sudah hilang...

Allhamdulillah.... no more,,,,,,,



kepada siapa saya nak bagi????

emmmm...


??????



3 comments:

  1. saya pun baru lepas bagi pada mereka yg perlukan..

    ReplyDelete
  2. As salam. Mulia sungguh hati puan. Semoga Allah memberkati hidup puan di dunia n akhirat.

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.