Minuman Kegemaran Rasulullah saw

semalam, tengah enak saya diulit mimpi, en daddy balik kejutkan saya.... dalam duk tengah mamai tu saya dengar dia cakap "air zam-zam, buah kuma, madu". dia uh saya bangun rasa.... saya rasa, sedapnyer air nie... pastu sambung tidur semula.... hehehe

pagi tadi, baru saya tengok rupa air tu.... erm... memang minuman rasul kita kan, diperbuat daripada air zam-zam + kurma + madu = luscious tamar.... harganya rm 18 semenanjung.... sabah sarawak rm20.... 1 liter...


kebaikannya :

  • menambahkan tenaga
  • menguatkan antibodi
  • meningkatkan pengeluaran susu ibu
  • meningkatkan kecergasan kanak-kanak
  • manambah dan melancarkan peredarad darah
  • mengurangkan masalah panas dalam
  • melawaskan pencernaan

cara minum :
masukkan 3-5 sudu luscious tamar dan campurkan sehingga segelas air....

saya duk belek-belek botol ni tak de lak keluaran daripada mana.... en daddy beli dengan ustaz kat taman rumah saya ni....

cuma ada tertulis : to keep in touch like us on facebook.com/Little Yemeni


bila dah buka fb, baru tahu dari jb upanya.... ok sama-sama kita menjaga kesihatan yang amat behrga ini... kesihatan tidak boleh ditukar ganti dengan pakaian yang cantik dan emas yang banyak....


9 comments:

  1. KALAU ADA JUAL KAT KUCHING,NK JUGAK BUI BELI..

    ReplyDelete
  2. byk khasiat air ni.. x pnh try lg ni

    ReplyDelete
  3. Boleh dicuba ni,, harganya pun ok je .. khasiatnya banyakkk22 dpd beli vitamin supplement utk anak2 lebih baik cuba yg ni kann..

    ReplyDelete
  4. hye.! singgah sini + nak komen ni.. hee =)
    sedap tak rasenya.?? =)


    agak2 free tak.?? jom join satu segmen..

    http://fasyrah89.blogspot.com/2013/01/hanif-idrus-giveaway-2013-segmen.html

    if tanak join takpe.. tapi drop komen la kt situ ya.! =) boleh kan.??

    thx.! =))

    ReplyDelete
  5. Kalau yg baik sama-sama kita war-warkan.

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.