Mulakan aktiviti mendobi baju baby

Assalamualikum.... salam sayang tuk semua....
hehe... hari ni cuti, ps dah start mendobi skit2 pakaian baby.... 
al maklum la kelmarin baru pergi beli pencuci baby nie...
memandangkan ps cuti 4 hari sehingga hari Isnin, 
mula kan aktiviti mendobi baju baby dan mengemas rumah....


Kiddie wash nie jenama Leno, ps ada kupon diskaun 30%, gunakan sebaik mungkin....
Allhamdulillah.... baunya soft wangi macam bedak baby... hehehe... sesuai la kan dengan kulit baby yang lembut...


tempat menjemur memang dalam rumah, ps tak pernah jemur baju kat luar... masalahnya balik keje tak tentu kan, dalam rumah ler tempat pilihan, kalau hujan pun tak basah... malam-malam pun boleh mendobi....


Kain lampin tu, bila kira ada 15 helai jer termasuk yang putributterfly punya masa kecil.. jadi la kan....
bukannya guna banyak pun.... cuma towel jer yang kena tambah lagi....

9 comments:

  1. bestny dh mula prepare basuh baju dh..byk tue baju baby. xsabar pula nk tgk baby akak nti. moga semenya dipermudahkan utk akak masa bersalin nti

    ReplyDelete
  2. seronoknya!
    teringat time mendobi baju baby 2 thn lps. rindunya moment tu.
    saya pun sidai baju dlm rumah je.
    ade balkoni jugak. tp disebabkan dh ber4 ni kan, bajunya bnyk skit la. hehe

    ReplyDelete
  3. wah2 dh start mendobi.. hehe.. sy pon nk cr sabun bby camtu gakla :))

    ReplyDelete
  4. suke nye tgk bju baby =)

    hihiihihihi

    ReplyDelete
  5. saya sukaaaa bju baby..kecik,comel,warna warni..cuteee :D happy mendobi kak :))

    ReplyDelete
  6. dah start mendobi baju baby.. hehehe comel nya baju2 dia... (^_^)

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

INSTAGRAM FEED