Putri Butterfly vs Kawan Baru

Salam.... semua selamat petang....

Dalam beberapa minggu ni putributterfly dah ada kawan baru
Balik sekolah jer sampai uamh
terus bercanda canda dengan kawan barunya...

Skang dah tak payah PS ajar lagi
dia dah pandai sdiri.... 
huk huk, senang sikit ler keje PS

dia tak berapa nak kacau PS lagi 
dah sibuk dengan kawan baru dia kan....
 



tudiaaaa.....
macam-macam lagak ngeri ada...

Sebelum tu, skodeng sini....

sampai ler nak tido baru tutup...
tutup pun dah pandai tutup sdiri...
hehehe....



cuma masa nak on je, dia suh PS buka abc...
lum pandai lagi buka ABC

maksud dia suh buka youtube...
buka google dia dah pandai klik sdiri....




tapi PS selalu duk tengok, skodeng dia, 
takut nanti dia terklik menda lain lak kan...

baik buruk memang ada tapi
kita ambik je la yang baik
janji dia belajar....
erm... k... hepi reading....

4 comments:

  1. FUHHH,BESAR SKRIN TU..PUAS ATI TENGOK

    ReplyDelete
  2. jgn tengok dekat sangat.. nnt rabun macam hana.huhu tintedkan skrin ok :)

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

INSTAGRAM FEED