KL Menjerit.....

Allhamdulillah, sampai dengan selamatnya di Kuala Lumpur... Pukul 5 lebih sampai Pudu, jalan kaki ambil LRT kat Masjid Jamek terus ke KJ... Dah lama betul kami tak jalan-jalan naik lrt ni.... fuhhh... seronoknya, mengenangkan zaman belajar dulu... 10 tahun yang lepas.... Dalam lrt macam-macam gelagat yang dapat dilihatkan... paling aku suka ni.... suka sangat berhimpit-himpit (jangan salah paham lak ye) bukan berhimpit tak tentu pasal, cuma nak observe gelagat masyarakat kita k... lagi seronok mendekati masyarakat, tak kira bangsa, agama, dan tanpa perbezaan taraf, pangkat dan darjat... ye la kan, ada juga yang tegur kenapa tak naik flight.... bagi aku flight bukan ukuran segalanya... kepuasan mendekati masyarakat yang sederhana lagi memberi satu kepuasan... mungkin ada orang tak suka berjalan kaki, tersesak-sesak, penat, berhimpit dalam lrt.... mungkin menyusahkan.... terpulang pada mereka yang menganggapnya bagaimana.... bagi aku bila kita berkedudukan tinggi, dah ada kemudahan segalanya, mana mungkin nak berjalan kaki dari satu tempat ke satu tempat kan, lagi-lagi bersesak-sesak naik train kan....bersyukur Allah mempermudahkan perjalanan kami pada hari ni.... terima kasih.....

6 comments:

  1. tak brapa suka brsesak2.. bkn dari golongan orng kaya2, tp kurang selesa brsesak2.. :)

    ReplyDelete
  2. biase la kakak..bise nye law kte da byk duit ,,kte rse malu nk naek kderaan awam ny..heeheh..

    adik xska naek lrt sesakkkkkk heheh..lbh lgy kt masjid jamek tu heheeh

    ReplyDelete
  3. rindu nak naik lrt.. lame gile tak naik.. selamat kembali ke kl ye kak hehe

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dah pun sampai destinasi dan selamat itu yg lebih penting...

    ReplyDelete
  5. Do you want to get significantly more targeted free visitors from search engines for your website almost effortlessly? Well, with more exposure across the internet it's possible. But most website admins are yet not aware of how to get the popularity that multiplies itself within days. As many internet marketers say, this backlink and traffic service can get potentially thousands of visitors to almost any website. So just visit http://xrumerservice.org to get started. :)

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.