Pagi-pagi dah buat exercise mulut ke....

Hah... ni citer pagi tadi sebelum menerima kesedihan yang dijangkakan tu.... Jumpa dulu rakan-rakan kat ofis... Tapi lepak breafast sambil mengumpat... huhuhu... buka pe k... exercise mulut, lepas tu lak exercise mata lak.... hehehe.... Kawan ni duk citer pasal anak laki dia terlebih berat badan... cuti sekolah nanti nak berkhatan, tp berat lak mejangkau 84kg umo 12 tahun... Haduiiii... risau la si mak dia nie...

Citer-punyer citer dia cakap ler, dia p pusat rawatan Al Jabbar nk buang lemak anak dia... Check SINI k... Tuk buang lemak, kita just duduk jer atas kerusi tu.... mesin akan proses. Mesin tu nawanyer Dr. Jism fungsi tuk Light Wave Energy.... Bila tanya harga mesin tuh... fuhhh RM17 000.00. Guna 1 jam RM7... ok la tu kan... so, kalau kita ambil pakej 10 kali = RM5 sejam... berbaloi gak tu... janji leh buang lemak dan turun berat badan....

Ada bagus tak boleh cuba nih... Apa lagi nak p terjah la nie... yuuhuuuu..... Contact no, website, pengasas KLIK SINI....




9 comments:

  1. wah best nye, igt nk buang segala lemak di badan nie :D

    ReplyDelete
  2. heh... bagus tu... sy pun... jom...

    ReplyDelete
  3. salam..
    dulu iz tanya harga rm 12ooo jer...mungkin dh setahun yg lepas..cepatnya dh naik harga mesin tu...

    ReplyDelete
  4. cik bunny promote blog anda =)
    http://inspirebunny.blogspot.com/2011/07/tips-elak-gambar-dicuri.html

    ReplyDelete
  5. mahal jugak rupanya dr jism ni..ada expired ke tak mesin ni?

    ReplyDelete
  6. mak niena ada gigi tpi.. gigi palsu jer hahahah

    ReplyDelete
  7. hehehe... gg palsu lg cantik niena....

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.