Uwwaaarggghhhh.... nak g gok.....

Rabun jap mata ni nengok gambar2 cousin2 aku ni bersantai p cameron Jumaat lepas... 
Sonoknyo la...

Lagi jeles dorg pegi ngn mak ayah aku... 
nak buat camana, anak2 jauh...
anak2 saudara la peneman mak ayah aku!

Tak kira len kali aku balik kampung aku nak g gok..... huhuhu
(wak loloh jer) hehehe....


boh belake tu... tgk gapo dio... 



posing ngn mak aku nih! (hehehe)


kuat la dok posing puak nih...


model jagung ko gapo nih...





model topi puloks doh...


my lovely mom (keno kandid ko tu) hehehe


juzzz layannnnzzz......

8 comments:

  1. best nyer.. sy tak penah pegi cmron pun.. lagi sedey.. :(

    ReplyDelete
  2. ha... sama la fara, sy pun x permah p.... sedey gak la...

    ReplyDelete
  3. alamak... anak sendiri kena tinggal. rugi le..

    ReplyDelete
  4. hehehe... a'aa adzriel, tu la pasal....

    ReplyDelete
  5. best2x.....tak tahu bila lagi nak gi sana lagi... :(

    ReplyDelete
  6. ye ke arfah... alahai, sy x pernah sampai ni teringin sgt! mak n ayah slu jer pg... jeles tul...

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.