Apa ni? "Satu"

Alahai ciannya putri aku....
Al maklum dia belum hafal and dapat baca 1, 2, 3 lagi...
So, my hubby duk ngajar dia la...
Sampai nangis2 Putri Butterfly...
Cakap "apa ni, cakap cepat!" (tengking hubby ku)
Dengan suara nangis2 pun cakap la si Putri Butterfly...
Huh... aku malas nak tegur, duk dengar jer samabil bloging....
hehehehe......
Baik punya mak.....
Satu! Satu! Satu
Cakap!
Adat la ngajar anak cam tu... tapi yang sepatutnya tak leh buat cam tu
yang penting bila dah macam tu dia ingat lak, rasanya sebab takut dia terus ingat
nanti u all bila dah ada anak tau la camana ye...

1 comment:

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.